2012. november 25., vasárnap

Leslie L. Lawrence: Miranda koporsója - Jelenlegi ára: 890 Ft

Leslie L. Lawrence: Miranda koporsója
Raktári szám: A006913
ISBN: 9637955496
Kiadás éve: 1991
Kiadó: Pannon Könyvkiadó
Méret: 122*200 mm, 367 oldal
Állapot: papírkötés, jó
Ami ezután történt, rettegéssel és undorral töltött el. A hálóingbe vagy halotti lepelbe öltözött Miranda az arcom fölé hajolt, elmosolyodott, majd sápadt, vértelen ajkai elváltak egymástól. Rémülten láttam, hogy két, tekintélyes nagyságú szemfog bukkan elő a szájából.
Miranda a nyakamra borult, én pedig bármennyire is igyekeztem eltaszítani magamtól, még a kisujjam sem tudtam megmozdítani. Gyenge, kellemes fájdalmat éreztem, aztán egyszerre csak elsötétedett előttem a világ. Hullámzani kezdett alattam az ágy, mintha azzá a csónakká változott volna, amely akkor Tongára vitt.
Úgy borult rám a sötétség, hogy orrom megtelt Miranda nem e világról való, izgatóan furcsa illatával.
Tájékoztató:
Könyveink korlátozott darabszámúak és megtalálhatóak antikváriumunk honlapján is. Ritkán, de előfordulhat, hogy egy adott könyvet mindkét helyről egyszerre rendelik meg.
A sikertelen megrendelésről emailben tájékoztatjuk és elnézését kérjük.
Szállítás:
- személyes átvétel Győrben, Pápán, Sopronban, Debrecenben és Budapesten az I. kerületben - költségmentes
- előreutalással OTP-s számlaszámra a könyv súlyának megfelelően, a postai díjszabás alapján
- átvétel Pick pack pontokon, az ország több, mint 220 Hírlapboltjában - 750 Ft
- külföldre a Paypal rendszerén keresztül történő előreutalással, a postai díjszabás alapján
- Szlovákiába egységesen 2 euróért



Jelenlegi ára: 890 Ft

Az aukció vége: 2012-12-14 05:00
. Leslie L. Lawrence: Miranda koporsója - Jelenlegi ára: 890 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése