2012. november 10., szombat

Menyasszonyi ruha + ajándékok - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Eladó 1x használt menyasszonyi/ esküvői ruhám!
Új ára 150ezer ft volt, most ennek töredékéért a tiéd lehet!
A ruha tisztíttatva nincs, és az alját is letapostam! Ez nagyon könnyen pár öltéssel javítható! A hibát fényképeztem!
Ezek miatt ennyi az ára!
A ruha gyönyörű és nagyon kényelmes is volt nekem!
A háta fűzős, így méretre állítható! Én 173cm vagyok, és a cipőm sarka kb. 6 cm volt!
7 rétegű az alsó szoknya, abroncs kell hozzá, de azt sajnos nem tudok adni!
Ajándékba adom hozzá a kesztyűmet és a fátylat is!
Ha kérdésed van, írj, szívesen válaszolok mindenre!


Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Az aukció vége: 2012-11-28 20:45
. Menyasszonyi ruha + ajándékok - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése