2012. október 24., szerda

JOE TAFT - kardigán - 38-40-es - női - drága ... - Jelenlegi ára: 1 Ft

*** JOE TAFT ***
kötöttárújai:   exklusiv
a legjobb minőségű fonalat használja
készített darabjai több évre szólnak
és nagyon drága: - 100, - euro alatt még egy topot sem kapsz ettől a designertől ...
38-40-es kardigánt adok el joe taft - tól
csodás puha anyag, csodás rószaszín fehérrel melírozva - gombjai ezüst színűek
egy finom darab - garantáltan
én 38-40-es méretemmel viseltem 2 éven át, kb. 10-15-ször - szerettem
méreteket kérlek még ne kérjél, mert a kardigánom még grázban van, legutóbbi útamon ott felejtettem... : -)
kívánok jó vételt !
OKTÓBER 24-NOVEMBER 2-IG NEM VAGYOK ELÉRHETŐ.
MINDEN KEDVES ÉRDEKLŐDŐNEK TÜRELMÉT ÉS ELNÉZÉSÉT KÉREM...



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-11-04 22:24
. JOE TAFT - kardigán - 38-40-es - női - drága ... - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése