2012. december 27., csütörtök

MacBook Pro 15 - Jelenlegi ára: 105 000 Ft

5 ével ezelőtt vettem és sokat használtam, de vigyáztam rá. Kívül semmiféle karcolást nem tudtam felfedezni rajta, de azért néhány hibája van.
Mit tud:
4 Gbyte RAM van benne, nem 2 (nem lehet beletenni többet)
Intel Core 2 Duo processzora van
GeForce grafikus kártyával
3 évvel ezelőtt az alaplap cserélve lett, tehát az csak 3 éves
Teljes karbantartáson esett át 3 hónappal ezelőtt
mindig tisztogattam, foglalkoztam vele
A winchester nagyobbra lett cserélve, 320 Gbyte lett 
Jelenleg a Lion van rá felinstallálva és működik hibátlanul
Természetesen adom hozzá a hálózati kábelt is
Jár hozzá egy monitor csatlakozó átalakító és néhány kábelt is tudok adni hozzá, amivel monitorra köthető
A távirányítóját még ki sem bontottam, az original
Adok hozzá egy hord táskát is (nagyon jó minőségűt)
WoW és Diablo3 fut rajta gond nélkül. Kipróbáltam : ) 
Hibák:
A kijelzőn középen van valami folt, amit most vettem észre, mivel én külső monitorral használtam, ez eddig nem tűnt fel, zavaró lehet, ha csak fehér felülettel használja valaki, de kipróbáltam, engem nem zavart hosszabb távon sem
Az akkumulátornak annyi, működik, de csak 10 percig hálózati áram nélkül (akkumulátort 20 000 forintért lehet venni bele, de nem veszek, mert eladom, ha vennék, többe kerülne) Ebből kiderül, hogy jelenleg asztali gépnek használható.
A monitor csatlakozó fölötti alumínium rész kicsit el van görbülve (a képen látszik) ez a működésben semmiféle bajt nem okoz, csak esztétikai dolog. Valószínű, hogy egyszer nekifeszült valami a dugónak sé nem vettem észre.
A billentyűzet és a kijelző körüli részeken néhány felületi sérülés látható, de lehet, hogy csak alaposabban kellett volna dörzsölni valami szerrel, amit nem tettem meg (vagyis lehet hogy kosz, de nem fekete, szóval jelenleg inkább kopásnak néz ki)
A DVD meghajtó néha nem működik, ami azt jelenti, hogy 10-ből egyszer nem indul el a program a lemezről, ami nem tudom, miért van, de írni is tud meg olvasni is, csak néha önállósítja magát.
Licitet nem törlök!
Nem cserélek semmire, csak pénzért eladó!
Átvenni csak személyesen lehet, nem küldözgetem postával, szóval ha messze laksz, vagy te jössz fel vagy én megyek le vagy félúton találkozunk, de az utazásom költségeinek egy részét mindenképp elkérem. (a postázás is pénzbe kerülne)


Jelenlegi ára: 105 000 Ft

Az aukció vége: 2012-12-26 16:14
. MacBook Pro 15 - Jelenlegi ára: 105 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése